غذاهایی که مفید برای کاهش فشار خون بالا در بیماری های کلیه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اکثر مردم با فشار خون بالا در مورد مواد غذایی که می خورند، به ویژه افراد مبتلا به بیماری های کلیوی هستند اشتباه گرفته شود. امروز می خواهم به شما برخی از غذاها که برای کاهش فشار خون بالا، به امید آن می تواند کمک به بهتر زندگی می کنند شما مفید است به اشتراک بگذارید.

1. شیر خامه گرفته

شیر خامه گرفته، منبع خوبی از کلسیم و ویتامین D است، ترکیبی از این دو مواد می تواند کمک به کاهش 3٪ فشار خون -10٪. چه چیزی بیشتر، آن را نیز می تواند 15٪ خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد. بنابراین شیر خامه گرفته غذاهای ایده آل است برای کاهش فشار خون بالا.

2. اسفناج

پتاسیم در اسفناج برای کاهش فشار خون بالا مفید است و همچنین آن را تا به اثر دیورتیک، بنابراین به عنوان یک بیماری کلیوی مبتلا به فشار خون بالا شما می توانید برخی از آنها را با توجه به شرایط خود را.

3. لوبیا

تقریبا تمام لوبیا برای کاهش فشار خون بالا مفید هستند، اما به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید بیش از حد از آنها را ندارد، چرا که پروتئین در آنها خواهد شد حجم کار به کلیه را آسیب بیشتر به کلیه ها اضافه کنید، در نتیجه.

4. موز

موز سرشار از پتاسیم است که برای کاهش فشار خون بالا مفید است. اما فقط اسفناج، آن است که خوبی برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی مرحله advaced نیست.

5. شکلات سیاه

بر اساس آخرین تحقیقات، شکلات سیاه و سفید برای کاهش فشار خون بالا مفید است، و آن را هر عوارض جانبی را ندارد. پس از آن خواهد بود که غذاهای ایده آل برای کاهش فشار خون بالا.

برای افراد مختلف آنها وضعیت، بیماری های مختلف، تا زمانی که ساخت برنامه رژیم غذایی آنها باید با توجه به شرایط خود را دارند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا کاهش فشار خون بالا نیاز دارند، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/hn-diet/4038.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون رژیم غذایی، فشار خون بالا در بیماری کلیه، غذاهای که برای کاهش فشار خون بالا مفید است ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: